wtorek, 3 stycznia 2017

Happy New Year 2017!

Och, witaj Nowy Roku!!! Co nam przyniesiesz? Nie ukrywam, że liczę na wiele... :) Jednocześnie żegnam się czule z poprzednim, był łaskaw dla nas. Dla mnie jednym z większych wydarzeń było to, że w czerwcu, w dniu swoich urodzin, skończyłam podyplomowe studia na ASP w Łodzi w zakresie projektowania architektury wnętrz i wystawiennictwa. Mnóstwo wiedzy, wysiłku i nowych planów. 

A przede wszystkim dziękuję losowi za to, że mam wspaniałą rodzinę. Że wszyscy jesteśmy zdrowi. Że mamy dom, do którego lubimy wracać. To wystarczy, aż nadto, wielu ludzi może tylko o tym marzyć...


W tym roku też mam dość ambitne plany... Oto one:

1. Doskonalić sztukę fotografii poprzez kursy i ciężką pracę własną :)
2. Malować malować malować akwarelami!!! Coraz lepiej, coraz piękniej!
3. Zapoznać się z Photoshopem i Lightroomem.
4. Podarować blogowi nową szatę.
5. Zabrać się poważnie za działalność związaną z projektowaniem wnętrz. Jednym z ważniejszych kroków będzie stworzeni strony internetowej, nad którą pracuję od listopada.

Dużo? Mało? Dałam sobie spokój z postanowieniami typu "schudnę 5 kg" czy "nie będę jeść słodyczy", "będę biegać co drugi dzień", bo już mam swoje lata i wiem jak to się kończy :)

Kochani, życzę Wam, aby Wasze życie było pełne, wartościowe, żebyście zostawiali po sobie tylko dobre wspomnienia, a sami czuli się spełnieni.

Uściski!!!

Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...