środa, 28 grudnia 2016

Kalendarz na styczeń 2017



W końcu mi się udało... 

Podchodziłam do tego od ponad roku! Chciałam też zrobić swój kalendarz, taki, który mnie będzie pasował, ale też i innym. Najważniejsze w nim było (dzięki za konsultacje, Aniu), aby miał kratki do wpisywania ważnych zadań/wydarzeń danego dnia. Kratki to był mus! Jeśli ich nie ma, wpisywanie zadań przestaje być czytelne, w związku z czym traci sens. Poza tym musiało być jeszcze miejsce na zapiski. 


Zaprojektowanie kalendarza to duże wyzwanie, zwłaszcza jeśli nie zna się ŻADNEGO programu graficznego... Tak jak w moim przypadku. Co ja się nakombinowałam!!!

Zdradzę Wam, czy tego chcecie, czy nie, jak to zrobiłam. Kratki z dniami zrobiłam w... Wordzie :), zostawiając miejsce na ilustrację na górze i zapiski na dole. Potem je zeskanowałam w formacie .jpg. Obrazki i napisy pochodzą głównie z darmowego programu PICMONKEY. Jeszcze troszkę porzeźbiłam w innej darmoszce, tj. PhotoScape - tym razem linijki do zapisywania notatek. I jest!!

Ogromnie się cieszę, że go zrobiłam. Jeśli Ci się podoba, możesz go pobrać tutaj:


Projektowanie go uzmysłowiło mi ważne rzeczy. Po pierwsze, jak ogromną radość mi sprawia obcowanie z grafiką. Niewysłowioną wręcz. Po drugie, czas nauczyć się porządnego programu graficznego, i będzie to prawdopodobnie PhotoShop. To jedno z moich postanowień noworocznych, które chętnie będę realizować.

A Wy, czy macie jakieś postanowienia?

Miłego końca roku!!

Uściski, 
Magda

PS. Daj mi proszę znać, czy podoba Ci się kalendarz i jeśli masz jakieś uwagi. To dla mnie bardzo ważne!
M


9 komentarzy:

  1. Fantastyczny kalendarz 😀 ja też potrzebuję takiego z miejscem na notatki, więc sobie go z radością od Ciebie ściągnę :) co do umiejętności graficznych to ostatnio robiłam po raz pierwszy prezentownik na bloga... w Powerpoincie i nawet jako tako wyszedł ;) i masz rację, opanowanie PhotoShopa to fajne wyzwanie na Nowy Rok, trzymam więc kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pliszko, nawet nie wiesz, jak mi miło, że mój kalendarz Ci przypasował :)
      Postanowienia są, mocne!

      Usuń
  2. Z chęcią pobieram kalendarz, bo chyba już czas najwyższy;) Serdeczne dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, można popisać i zaplanować! Wielu dobrych szans w Nowym Roku! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maszko, wzajemnie! Czuję, że wiele się zdarzy w 2017!

      Usuń
  4. Ja najbardziej lubię duże kalendarze całoroczne. Można je powiesić na ścianie i wyglądają jak plakaty. Uważam, że odpowiednio dobrane mogą wspaniale dekorować wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, że nie jest w stylu mojego wnętrza, ale jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam muszę sprawić w swoim domu kalendarz podobnego wzoru. Moja żona uwielbia takie dodatki. :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...