poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Budka dla ptaków

Ostatnio mam melodię na budki dla ptaków. Okropnie mi się podobają! Moja koleżanka ma przepiękną kolekcję na murze przed wejściem do domu i zawsze z wielką przyjemnością na nią spoglądam (na kolekcję znaczy się, zresztą na koleżankę też, hehe). Ostatnio nawet zanabyłam sobie dwie budki w Jysku, o czym piszę dwa posty wcześniej. Postanowiłam zgłębić sprawę wykorzystania budki jako ozdoby wewnątrz domu.  Dużo jest inspiracji stricte dziecięcych, w kombinacji z drzewem i półeczkami. A tak off topic - jak pięknie potrafią wyglądać ciemne kolory w dziecinnych pokojach! Tutaj z drzewem w roli głównej:

w zaczarowanym lesie - artfire.com

księżycowe drzewo: etsy.com

słodko i dziewczęco: babycinnokids.com

drzewo genealogiczne z sową, bez budki: etsy.com

wciąż w leśnych klimatach: etsy.com

jesienne drzewo: etsy.com

patchworkowo: ideasforinterior.com

z liśćmi w 3D: Pottery Barn for kids

nieziemsko-zielono: remodelista.com

Ale nie o to do końca mi chodziło. Jest to ładne, ale chodziło mi o coś z większym pazurem. Tutaj jest owszem i drzewo, i budka, ale w roli lampki!

remodelista.com


projectnursery.com

Bardzo mi się podobają domko-półki. To jest coś, co bym chciała widzieć u któregoś z moich dzieci. Cudne, prawda?

zamiast szafki nocnej: decor4all.com

na książeczki: yourhomemagazine.com

stylowa galeryjka: goodhousekeeping.com

mój faworyt: mylittlesquare.com

to samo co wyżej, w bieli, cudo!: mylittlesquare.com

Trochę niewyraźne, ale warto zamieścić - osiedle: sweetandsourkids.com

Równie fajne są wieszaczki z wykorzystaniem motywu budki.

etsystatic.com

kijiji.com

uwaga, leci ptaszek!: decor4all.com

A tu inne propozycje ozdób z wykorzystaniem budki.

wystawka: flickr.com

ogrodowo: ideasforinterior.com

kolorowo, z mieszkańcami: nestingstory.com

ptaszek na gałęzi: decor4all.com

Na deser rarytasik: łożko z wezgłowiem w kształcie budki, lampka-budka i  farba tablicowa! Mniam. I do tego jeszcze sznur światełek…

decopeques.com

A na dokładkę deseru drzewo wymalowane farbą tablicową z budką ptasią:

architectureartdesigns.com

To poniekąd zapowiedź jednego z kolejnych postów – o farbie tablicowej. Może i temat oklepany, ale dla mnie niezmiennie pociągający. Niedługo czeka mnie zmiana pokoju młodszego pacholęcia z dzidziusiowego na dziecięcy i koniecznie chcę znaleźć w nim zastosowanie dla farby tablicowej.

Mam nadzieję, że to, co wyszperałam w necie będzie dla niektórych z was ciekawą inspiracją. Co myślicie o motywie budki ptasiej we wnętrzu?

Do następnego!
Magda

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne inspiracje, a budka w pokoju i drzewo to tak, jakby mieć kawałek natury u siebie :-)
    A ja czekam na post o farbie tablicowej, bo właśnie też o tym myślę, więc jak dla mnie strzał w 10, pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że inspirację się podobają! O farbie będzie niebawem. Miło, że do mnie zajrzałaś!
    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście super inspiracje można znaleźć na Twojej stronie. Chyba zacznę odwiedzać ją regularnie! Pozdrawiam i wrócę po więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo, dziękuję! Bardzo mi miło. Zapraszam jak najczęściej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śledzę bloga już od pewnego czasu i jestem pod wrażeniem różnorodnych inspiracji na nim. Brawo, dawno nie było kuchennej inspiracji, a przydałaby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebawem w moim domu pojawi się mały szkrab, z pewnością skorzystam z tego rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne pomysły na urozmaicenie pokoju dziecięcego, szczególnie podobają mi się budki jako podstawki do książek :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne! zwłaszcza z etsystatic i mylittlesquare. Czekamy na więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...