środa, 9 marca 2011

Małe buciki

...są takie słodkie...


9 komentarzy:

  1. Cudne!!Każdy szczególik jest śliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam dzieciowe rzeczy. Piękna kolorystyka tych bucików :))

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne! Dziewczynki można tak pięknie ubierać :) Dopiero teraz dojrzałam ostatnie zdjęcie Mai - ale z niej śliczna i radosna pannica! I tylko miesiąc starsza od mojego Tymcia :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie, i to zestawienie kolorystyczne takie ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko zobaczyłam te buciki to wiedziałam, że muszę je mieć! To się tak nazywa, że to dla Mai, ale tak naprawdę to jest zaspokajanie niespełnionych pragnień z szaro-przaśnego komunistycznego dzieciństwa:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. łał!!!Urocze!!!ja też mam czasami takie wybryki że kupuję Młodej takie słodziaki...:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepyszne,,,,,nie odmowilabym sobie przyjemnosci posiadania takich slodkosci,,,bardzo czesto zaspokajam nispelnione pragnienia PrL-owskiego okresu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. me like i buty i nowy layout :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...