czwartek, 24 grudnia 2009

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!!!

Jednak są białe Święta, trochę może rozmoczone, ale jednak... Tak wyglądał mój taras w największe mrozy.


Wczoraj pracowicie się wprowadzałam w atmosferę Świąt. W końcu wyciągnęłam ozdoby świąteczne. Trochę figurek, coś na kominek, coś na żyrandol, coś na lustro... No i mój czarny model to się zawsze w fotkę wciśnie, naprawdę nie wiem jak on to robi:D


A później pracowicie pakowałam prezenty...

 Na koniec stanęła Ona - Choineczka... Trochę delikatna w tym roku, ma takie wątłe gałązki... Lubię takie nie za duże, nieco rozłożyste.

Chciałabym wszystkim życzyć cudownego czasu w Święta, bliskości z rodziną, rozmów i zabaw, bez telewizora... A w Nowym Roku wielu wspaniałych wyzwań, które pozwolą nam się rozwijać... Dużo miłości i ciepła, i poczucia, że ludzie są dobrzy... Wszystkiego najlepszego!!!

2 komentarze:

  1. Jak pięknie u Ciebie!Ślicznie mieszkasz!
    Wszystkiego dobrego!
    Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, miód mi na serce lejesz:)
    I wszystkiego najlepszego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...