piątek, 20 marca 2015

Share Week 2015


W dniach 14-21 marca odbywa się kolejna edycja inicjatywy pod nazwą Share Week Andrzeja z  bloga jest Kultura, czyli blogerzy polecają się nawzajem. W telegraficznym skrócie - każdy bloger, jeśli ma ochotę, poleca trzy blogi, które uważa za wartościowe, które go inspirują i do których często zagląda. Dla mnie to pierwsza tego typu akcja i jako aktywny bloger także postanowiłam się podzielić moimi Top 3 :)

1.  Ushiilandia


Zwykła dziewczyna, zwykłe mieszkanie na poddaszu... A wcale że nie! Ushii w swoim mieszkaniu stworzyła fantastyczny świat, a wytwory jej rąk, wnętrza i fotografie zniewalają mnie niezmiennie od sześciu lat. Ciągle coś zmienia i przestawia w swoim domu, i choć wydawało się wcześniej, że lepiej już być nie może, jest coraz piękniej.

2.  Le Petit Bonheur


Dobry smak się ma albo nie. Jeśli się go ma, to można nad nim pracować, ale jeśli go brak, to trudno... Elle z bloga Le Petit Bonheur ma go tyle, że mogłaby nim obdzielić 10 osób, a każda wciąż miałaby doskonały gust. Uwielbiam jej bloga za niesamowite stylizacje, piękne fotografie i ogólną estetykę. Trochę szkoda, że tak rzadko pisze.

3. Green Morning


Moje ostatnie odkrycie. I do poczytania, i do pooglądania. Dawno nie widziałam tak pięknych zdjęć jedzenia. Poezja obrazu. W dodatku okraszone przepięknymi opisami, zarówno potraw, jak i z życia wziętych historii. Zakochałam się.

Zaglądam jeszcze do:
Green Canoe  gdzie życie jest tak piękne, że zapomina się, ile pracy to kosztuje, aby było tak pięknie...


 Home on the Hill, gdzie dzieją się różne piękne i dobre rzeczy...


Szafy Tosi  - czyli bloga o życiu, byciu mamą i żoną z wszystkimi cudami i niedogodnościami z tym związanymi, pisanego z wielkim jajem :)


 ... i do wielu innych, ale postanowiłam ograniczyć się do sześciu. W zabawie liczą się tylko trzy pierwsze.
I szybko klikam "opublikuj", bo zaraz zmienię zdanie i zacznę przestawiać kolejność moich poleceń w nieskończoność. Tak naprawdę wszystkie są piękne i ważne, i gdybym nie musiała im przypisywać miejsca, to wszystkie miałby by numer 1.

Mam nadzieję, że Wam też się spodobają!
Miłej lektury.

Uściski,
Magda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...