wtorek, 26 sierpnia 2014

O wszechstronności farby tablicowej

Kocham farbę tablicową odkąd się dowiedziałam o jej istnieniu. Cudowna sprawa do pokoju dziecięcego czy młodzieżowego, ale nie tylko – również do kuchni, łazienki czy przedpokoju. Stosownie do nastroju można zmienić dekorację, mieć ubaw z dziećmi (kochają rysować po tablicy) czy zapisywać ważne rzeczy. Świetnie chroni ściany przed wilgocią. Jest łatwa w obsłudze – wystarczy przetrzeć wilgotną szmatką.

Zawsze marzyłam o ścianie pokrytej farbą tablicową i jak dotąd zrobiłam sobie tylko kawalątek, który pełni rolę tablicy ogłoszeń. Przyznam szczerze, że często jej nie używam. Jakiś czas temu piękne dzieło narysowała na niej nasza córcia i żali mi zmazywać. Ale niebawem pójdę na całość u młodego w pokoju. Zaczerni się cała ściana, w towarzystwie białej podłogi, żółtych pozostałych ścian i czarno białych dodatków. Oto inspiracje, które do mnie przemówiły:

czarno-biało-żółto - architectureartdesigns.com

jasno i przestronnie - architectureartdesigns.com

wysmakowanie - decorpad.com

burza młodego mózgu - lonny.com

ten pokój sponsoruje literka A - minibarlounge.com

mam swój zamek! - rejidesign.com

dzięwczęco - traceryinterors.com

… albo zaczerni się kawałek ściany, na jakiś metr od podłogi, jak tutaj:

w roli tzw. brudnika:) - decor4all.com

mmmmmmniam! skandynawsko - ebabee.com

dla wszystkich domowników - kirstenduke.com

galeria z tablicą w jednym - pre-kteacher.tumblr

wzrostu malucha - sengerson.com

W kuchni rola farby tablicowej jest wszechstronna. Do zapisywania ważnych myśli i komunikatów, ale także do ochrony ściany przy blacie i kuchence. A jaka tania w porównaniu do kafelków! Patrzcie, jakie piękne pomysły ludziom do głowy przychodzą…

w pierwszej chwili myślałam, że to kafelki!

jak mi się znudzi, to zrobię sobie kropki! - nationalbuildersupply.com

tylko za kuchenką - kitchenclarity.com

pamiętaj o składnikach! - nationalbulidersuppy.com

z girlandką

Garść inspiracji zastosowania farby tablicowej w łazience - dla mnie bombeczka!

kafelki, ściana i galeryjka osobliwości - cudo! - decoist.com

a jak mi się znudzą plusiki, to dam serduszka! - decoist.com

zawsze jest co czytać...:) - homejelly.com

lustro mi spadło - no i co z tego! mytrendytykes.com

Można nią też malować meble, drzwi, zresztą co tylko wyobraźnia podpowie – butelki, doniczki, tabliczki, wszystko!

orientalnie - homejelly.com

ukryte drzwi - keltainentalorannalla.blogspot

zamiast osobnej tablicy - Sara's Fab Day

poszły w pole kurki - houzz.com

Nabraliście ochoty na farbę tablicową? Bo ja tak, choć myślałam, że bardziej się nie daJ 
Na koniec jeszcze okolicznościowa dekoracja z użyciem farby tablicowej. Święta już wkrótce, hehehehe.

kompletna zmiana scenerii - lushome.com

Pozdrowienia!
Magda


22 komentarze:

  1. Świetnie to wygląda :) Najlepiej zastosować taką farbę w pokoju dziecięcy. Moja córeczka bez przerwy coś na niej sobie maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, to dobra wiadomość, mam nadzieję, że Miki doceni:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też planuję zrobić kredową ścianę w pokoju synka. Na razie jednak jestem na etapie budowy. Polecam okna szczecin i czekam na nowe inspiracje. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój synek byłby zachwycony taką tablicą u siebie w pokoiku. Ciągle coś maluje po ścianach, tak przynajmniej mogłabym to zmyć. Bardzo podoba mi sie ta farba w łazience- zastanawiam się nad takim rozwiązaniem u siebie. Można na niej tworzyć w kółko coś nowego, wnętrze dzięki temu nie jest nudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. @Monika - mnie też ten pomysł z farbą tablicową w łazience przypadł do gustu. Zmywalnie, niebanalnie, można co rusz coś kombinować w zależności od nastroju, w dodatku jest to niedrogie rozwiązanie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie to wygląda, obawiam się jednak, że powoduje niezwykle dużo brudu

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze to nigdy nie pomyślałem o takim rozwiązaniu. A nie zrobi się trochę ponuro w pokoju jak będą czarne ściany?

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe rozwiązanie, nie wiedziałam, że taka ściana może znaleźć zastosowanie w niemal każdym pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje ! Ja wciąż jestem na etapie planowania, ale w końcu zabiorę się za realizację pomysłu, bo wodzę, że naprawdę warto ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszka, dzięki! Masz super ikonkę, piękna. Ja jeszcze się nie zabrałam za remont pokoju młodego, ale pomysł się nie zmienił. Pozdrowienia i dzięki za wizytę!

      Usuń
  10. U mnie mieszkanie będzie w stylu minima / modern ale coś zabrać się za to nie mogę, ale gdy patrzę na ten projekt to motywacja wraca.
    T.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł :) i to nie tylko w pokoju dzieci :) trzeba nad czymś takim pomyśleć

    OdpowiedzUsuń
  12. super to wygląda, zarówno w pokoju dziecka, jak i kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Garść dobrych pomysłów, które można by przełożyć na własne cztery kąty. Powiedz mi tylko, czy Ty również uważasz że eko kominki zasłużenie zdobywają popularność? Jaki masz na ich temat wrażenia?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł;) Jest to na pewno dobre zabezpieczanie przed popisanymi ścianami czy meblami. Zastanawiam się tylko czy nie powoduje to brudu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Użycie takiej farby w pokoju dziecięcym to bardzo fajne rozwiązanie, aczkolwiek było dla mnie kłopotliwe, bo mój synek przerzucił się na inne ciemniejsze ściany w domu;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne pomysły. Dopiero niedawno dowiedziałam sie o istnieniu farby tablicowej, a tu tyle ciekawych inspiracji. Ale to już dla wnuków. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne inspiracje. Właśnie czegoś takiego potrzebowałam dla moich znajomych, którzy są przed remontem dziecięcych pokoi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo oryginalne są ostatnie te farby tablicowe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Może nie do końca w temacie, jednak wielu przyda się propozycja, której szczegóły znajdują się tutaj http://szamba-betonowe.org

    OdpowiedzUsuń
  20. Tablicówka jest świetna! W swoim domu mam ją w kuchni i okazała się bardzo przydatna. Zapisuje na niej najważniejsze informacje, o których nie mogę zapomnieć . W planach mam przemalowanie ściany u córki w pokoju, która uwielbia rysować kredą :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...