środa, 14 grudnia 2016

Prezentownik last minute


Kochani, Święta za pasem!!! Ogarnęliście temat prezentów? Bo my prawie, prawie...
Znowu postanowiliśmy trochę wyręczyć świętego Mikołaja i poprosiliśmy go o zrzutkę. Mikołaj wieloosobowy chętnie przystał na ten pomysł. Zamiast pierdyliarda bzdetów dzieci dostaną po 3-4 porządne prezenty. A, bo już od paru lat postanowiliśmy gremialnie, że nie kupujemy wszyscy wszystkim, tylko dzieciom. No i pary między sobą oczywiście, jak chcą. Chyba raz zrobiliśmy losowanie, żeby dorośli dostali po jednym prezencie - też moim zdaniem niezły pomysł. 

Od jakiegoś czasu już miałam niesmak związany z niepotrzebnymi rzeczami, które na siłę kupuje się sobie nawzajem. Wolałabym nie dostać tego czegoś i żeby darczyńca wpłacił te pieniądze na cele charytatywne. Naprawdę jestem głęboko przekonana, że nadmiar rzeczy nam szkodzi, przysłania to, co najważniejsze, zaśmieca mózg. Chętnie zaglądam na stronę BECOMING MINIMALIST, znacie? 

Postanowiłam sporządzić szybki prezentownik. Na ostatnią chwilę, ale jeszcze możliwy do zrealizowania :) Część rzeczy mam i znam, o części słyszałam dobre opinie, o części marzę skrycie, ale ich sobie nie kupuję, bo i tak mam zbyt wiele rzeczy... No, ale jakby ktoś się okropnie uparł to nie wyrzucę :) 

Prezenty są dla dorosłych i dzieci płci obojga. Kolejność absolutnie przypadkowa!

1. Mapa świata Janod, np. w ENE-DUE. Mamy, Maja zamówiła sobie na urodziny. Piękna dekoracja z walorem edukacyjnym. Magnetyczną mapę umieszcza się na ścianie, a dzieci przyklejają na nią zwierzęta występujące w danej części świata.


2. Płyta zjawiskowej JULII PIETRUCHY. Mam, polecam. Julia jest piękna, mądra, pracowita i utalentowana, w dodatku o głosie anioła. Płyta mnie przenosi w inny wymiar, taki zrelaksowany :)


3. Płyta Moniki Brodki "Clashes". Mam, słucham codziennie. Jak ja ją lubię!!! I płytę, i Brodkę. Wielka dojrzałość, klasa. Ze sznytem vintage. W każdym dobrym sklepie muzycznym.


4. Metallica "Hardwired". Mąż ma. Ja się nie znam, ale powiedział, że to najlepsza płyta od czarnego krążka. Cokolwiek by to znaczyło. (Dobra, dobra, wiem co to czarny krążek, nie oburzajcie się tak bardzo!).


5. Fantastyczne KLOCKI MAPLE. Mam i polecam. Maja je poznała na półkoloniach latem. Hit. Dzieci codziennie układały megabudowle po sufit. 


6. Dobble. Mam i polecam. Gra wzbudzająca ogromne emocje. Po pierwszej rundzie miałam chrypkę, tak się darłam :) Trzeba znaleźć taki sam obrazek na dwóch krążkach, co wbrew pozorom wcale nie jest takie proste. I dla dzieci, i dla dorosłych. Do kupienia np. w PLANSZOMANII


7. Memo od ZAGRYWEK. Mamy "Dziką zgraję" i "Ptaki". W użyciu prawie co wieczór. Marzymy o trzecim pt. "Stwory". Coś czuję, że Mikołaj przyniesie. To jest coś pięknego. Gustowne, eleganckie grafiki, które podobają się dzieciom (przynajmniej moim). Świetna jakość wykonania. I mnóstwo wiadomości podanych w bardzo apetyczny sposób. 


8. Gra "Operacja". Mamy, polecamy. Gra zręcznościowa wzbudzająca wiele śmiechu. Od 6 lat, ale Maja gra od roku, czyli gdy miała 5 lat, nasz czterolatek też daje radę. 


9. Moja ukochana ważka... I to w jakim wydaniu! By GRA-FIKA W sklepie więcej robali :) i innych pięknych motywów. Moje niedawne odkrycie, na liście życzeń. 


10. Przepiękne grafiki od ZŁOTYCH PLAKATÓW. Podobnie jak punkt wyżej, na liście życzeń. Piękne, delikatne, gustowne i... złote :) A ja niby nie lubię złota.... :)


11. Kubek termiczny Contigo. Ja kupiłam swój na Allegro. Nie znam lepszego. Trzyma ciepło 6-8 godzin. Drogi (ponad 100 zł), ale wart swej ceny. Ja mój uwielbiam, piję z niego kawkę w kolejce podmiejskiej rankami i czuję zazdrosne spojrzenia współpasażerów :)


12. Cudne talerzyki dla dzieci skandynawskiej firmy Bloomingvillle. Znajdziecie w SMUKKE. Trochę dla dzieci, trochę dla mnie. Urocze, delikatne.


13. Znowu ceramika, teraz także dla dorosłych, stworzona przez polską firmę KALVA. Ja od nich biorę wszystko w ciemno. Prześliczne, przemyślane i polskie od A do Z. Aż serce roście.


14. Wszystko, ale to wszystko od LAS I NIEBO, i dla dzieci i dla dorosłych. Mam już naklejki-motyle i grafiki z motylami. A chciałabym duuuużo więcej... W ofercie pościel, narzuty, tapety, naklejki, girlandy, kalendarze, wszystko z autorskimi ilustracjami przedstawiającymi polską naturę. Trudno mi sobie wyobrazić, że ktoś by się nie ucieszył z czegokolwiek z ich oferty. 



15. Litera ozdobna, kupisz w sklepie JYSK. Amperand jest super, prawda? A taki świecący jeszcze lepszy. 



Mam nadzieję, że może komuś pomogłam i podsunęłam dobry pomysł. Miłych zakupów, jeszcze zdążycie!!!

Uściski,
Magda

19 komentarzy:

  1. Fajne pomysły ;) Najbardziej przypadły mi do gustu te początkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, świetna inspiracja, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Yhy :) Sprawdzone i wymarzone przeze mnie osobiście :)

      Usuń
  4. Super inspiracje! Na mojej liście życzeń też mam grafiki. Ta ze złotym liściem jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, taka delikatna, ażurowa. A ja naprawdę nie lubię złota! Ale na plakacie okazuje się, że bardzo :)

      Usuń
  5. Fajne pomysły :)
    Chociaż najbardziej przypadł mi do gustu nr 6 i 7. Takie gry są świetną formą rozrywki i wspólnego spędzania czasu dla całej rodziny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam gry!!! Dzieci też, aż za bardzo, chodzą za nami i nas męczą, żeby zagrać :)

      Usuń
  6. Również myślimy, że jednak lepiej kupić mniej rzeczy, ale bardziej wartościowych, coś po co się będzie często sięgało i wracało myślami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne akcesoria ozdobne i funkcjonalne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty na ostatnią chwilę raczej oscylują zazwyczaj między skarpetami a perfumami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jej! Ktoś też wpadł na pomysł ze świecącym dodatkiem do domu. I to nie jest wazon :D Ja kupiłam w piątek coś takiego - http://wisebears.pl/okazja/lampa-led-home-tchibo-139pln/ Moja przyjaciółka, ma taką piękną toaletkę w sypialni, myślę, że to będzie idealnie do niej pasować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Ja mam odpał na światełka, to temat na osobny post :)

      Usuń
  10. Ciekawy przegląd - dziękuję :) Ujęły mnie zwłaszcza skandynawskie talerzyki ze śpiącymi zwierzątkami :) Nie mogę od nich oczu oderwać i coś czuję, że sama kupię je sobie na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...