środa, 6 maja 2015

Wiosenne kwitnienie

Co roku nie mogę się doczekać mocy wiosennych kwiatów. I co rok nie mogę odżałować, że to tak szybko mija... Najbardziej lubię, jak zaczynają kwitnąć wiśnie i czereśnie. Potem jabłonie. Potem bzy... Wcześniej można oko zawiesić na tulipanach, żonkilach i zawilcach. Teraz czekam jeszcze na konwalie, już mają spore pąki. Co rano wstaję, patrzę na ogród i wzdycham "Ależ to piękne!". Aż się Maja ze mnie śmieje: "Mamo, mówiłaś to już z tysiąc razy!". No i co z tego, jeszcze drugi tysiąc razy powiem... Z kuchni widzę z sześć kwitnących drzew, u siebie i sąsiada. Niestety, śliwa już przekwitła... A zaraz i czereśnie przekwitną. Nic to, zaraz nadejdzie piękne lato, ze swoją obfitością dóbr wszelakich. Zapraszam na parę uchwyconych chwil. Zdjęcia z wczoraj. 









Wam też żal, że tak szybko przekwitają?...

Uściski,
M

14 komentarzy:

  1. Pięknie :-) Też chciałabym móc już tak się zachwycać wygladając przez swoje okno.. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, czasem zapominam, jaką jestem szczęściarą...

      Usuń
  2. Śliczna kolorowa , bujna wiosna :) Teraz wreszcie możemy napawać się pięknem przyrody :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Ale tak mi żal, że te czereśnie tak krótko kwitną...

      Usuń
  3. Piękne fotki, ja też kocham wiosenne kwitnienie, decoupage i piękne przedmioty. Zapraszam też do mnie: http://pasjebet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie... chciałabym mieć takie widoki z okna. Ale nie jest źle, widzę zielone brzozy i buki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kozo, mieszkasz pod lasem? A ja się pochwalę, że widzę i ogród, i las w oddali... :)

      Usuń
  5. Wiosna w pełni :D piękne zdjęcia! pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach bzu ;)

    Pozdrawiam Patti

    grey-home.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dopiero rozkwita, jeszcze nie pachnie. Wchodzi mi na taras, jak otworzę drzwi balkonowe na oścież, to będę miała zapach w całym domu!

      Usuń
  7. Mam to samo, chodzę, wzdycham i fotografuję :)
    Aginka z http://domwielopokoleniowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...