piątek, 1 maja 2015

Targi Rzeczy Ładnych - uwaga, dużo zdjęć!

Nareszcie!!! Udało mi się znaleźć czas, aby wyselekcjonować i obrobić fotki z ponad 150 zdjęć, które zrobiłam na Targach Rzeczy Ładnych w Warszawie. Ta fantastyczna impreza miała miejsce 18-19 kwietnia br. Wystawiło się 130 firm, projektantów, artystów. Formuła imprezy przewidywała także możliwość zakupów, z czego odwiedzający chętnie korzystali. Gości było mnóstwo! I co mnie bardzo cieszyło, dużo ludzi przyszło z dziećmi, które były mile widziane. Do Warszawy zawsze wracam z ogromną przyjemnością - to miasto moich studiów. I z ogromną przyjemnością obserwuję, jak się zmienia, na lepsze. Tętni życiem! Ludzie są mili, uśmiechnięci, i znowu muszę to podkreślić - wszędzie widać mnóstwo dzieci. Miasto pięknieje, jest pełne fantastycznych knajpek, kawiarni, restauracji. I love Warsaw! Ale wróćmy do naszych baranów, jak to powiadają Francuzi.

Jak już wspominałam, wystawców była ponad setka, więc niemożliwością było obfotografować każde stoisko. Skupiłam się na tych, które przyciągnęły moją uwagę. Zacznę od porcelany. 

Porcelanowe kubki, które udają emailię lub metal. Przewrotnie od Agaf Design.
Agaf Design

Przecudna zastawa stołowa i doniczki od for.rest.
 for.rest

Moje ulubione skorupy marki Kalva. Zdjęcie nie oddaje ich urody, uwierzcie mi. Są PRZECUDNE!
Kalva

Malowane talerze z odzysku. Look At Me Plates.
Look at Me Plates

Kubeczki z PRLu i plakaty by Nioska. Cudo!
Nioska

Fantazja bez granic. Manufaktura Porcelany.
Manufaktura Porcelany

Kiełkowniki w przepięknych kolorach. Żukowska Design. 
Żukowska Design, kielkowniki.pl

Była także spora sekcja poświęcona dzieciom. Cieszę się, że jest coraz większy wybór dla rodziców, którym nie jest wszystko jedno, czym bawią się ich dzieci. 

Chmurkowa ozdoba. Ale Lale.
Ale Lale

 Ręcznie szyte laleczki i przytulanki. Gauganis.
Gauganis

Do pokoju dziecka. Biorę w ciemno. Mamawood.

Szafka-literka. Może być w kształcie dowolnej litery. Nobo.
Nobo

Przepiękne stoisko My Label. 
My Label

Przecudne tkaniny, pościele i nie tylko - Las i niebo.
Las i niebo

Zabawki z drewna. Chcę mieć wszystkie! Wooden Story.
Wooden Story

Znaleźli się także producenci kafelków. Poniżej płytki Purpury. Cementowe, tradycyjnie wyrabiane. Aż chce się ich dotykać. 
 Purpura

Kafelki-misie od Inżynierii Designu. Skradły mi serce. Zastanawiam się, gdzie można by je wykorzystać...
Inżynieria Designu

Obejrzeć można było mnóstwo propozycji oświetlenia. Kiedyś mieliśmy w piwnicy takie czarne ebonitowe włączniki natynkowe. Teraz wchodzą na salony. Są przepiękne.
 Lamp Attack

Chmura? Wielki pierzasty ptak? Pufa Design. 
Pufa Design 

Każdy może poczuć się projektantem dzięki modułowym lampom. Każdą część wybiera się samemu!
Pufa Design

Ciekawe stoisko TAR Design.. Uwagę przyciąga przede wszystkim lampa-sterowiec ze sklejki.
TAR Design 

Uroda gołej żarówki. By Ligth.
By Light

Niesamowite poszewki i pościele. 
How Deer You

Hug the Stuff

I nieodzownie mnóstwo pięknych ozdób! Chcesz odmienić mebel? Wymień uchwyty na nowe. Gałki, od którym można dostać oczopląsu:) La Gauka.
La Gauka

Ewentualnie możesz meblowi wymienić nogi. W "Daj mi nogę" wybór jest ogromny.
Daj mi nogę

Ramki z drewna z odzysku. Nie ma takiej samej. Luna Design.
Luna Design

Piękne i pomysłowe blaszki od Mia Home Design. 
Mia Home Design

Dla odważniejszych - rzeźby od Paper Sculpture. Niesamowite!
 Paper Scultpure

Puf udający pieniek i deski-puzzelki od Swallow's Tail.
Swallow's Tail

Pomysłowe świeczniki od Wood&Paper. Zabawa i tworzenie w jednym.
Wood&Paper

Drewniane dekoracje od Woodlovers. Nie ma to jak połączenie drewna z miętowym kolorem. 
Woodlovers

Meble i dekoracje marki Gdel. Mieli przepiękne stoisko!
GDEL

Czar PRL-u. Gadżety retro od firmy Ekierka Siedem. Aż łezka się kręci...
Ekierka Siedem

Było też sporo niecodziennych mebli. Poniżej moi faworyci. Na pierwszym miejscu retro design w kolorach fluo. Nie można było oderwać oczu.
JuicyDesign.pl

Mormou

Patmo design 

Saska Fabrik

Ufff... I w ten sposób dobrnęłam do końca tego posta-tasiemca.... Jestem bardzo zadowolona, że mogłam brać udział w takim wydarzeniu. Nadzieją napawa fakt, że LUDZIOM SIĘ CHCE. Że kombinują, tworzą piękne rzeczy, nie jest im obojętna przestrzeń, w której żyją, nie jojczą, że nie ma pracy, tylko biorą sprawy w swoje ręce. Na pewno ponownie wezmę udział w podobnych targach!

A co Wam najbardziej przypadło do gustu z przedstawionych przeze mnie rzeczy? A może sami tam byliście, miód i wino piliście?

Uściski,
Magda

8 komentarzy:

  1. Ależ nacieszyłam oczy widokiem takiej masy cudeniek :) Jest co podziwiać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach Agness, nawet połowy nie pokazałam z tych cudów, które tam były!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. żałuję, że takie cudne rzeczy dzieją się w miejscach dalekich od mojego miasta :(:( ehh no cóż, dobrze, że chociaż tutaj mogę nacieszyć oko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też musiałam kawałek dojechać, znad morza... Ale to był mój wypad planowany od dawna :)

      Usuń
  4. Zebrać w jednym miejscu tylu twórczych osób to świetny pomysł. Szkoda,że do Warszawy mam tak daleko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ma być też w Krakowie, ale nie jestem pewna. Uściski!

      Usuń
  5. Fantastyczna sprawa być na tych Targach. Dla mnie też to było fajne przeżycie i na pewno jeśli okazja pozwoli to zjawię się kolejny raz.
    Żarówki i gałki były nieocenione, znalazły się też w tych wybranych przeze mnie wystawcach i razem z kilkunastoma innymi były tymi najlepszymi według mnie. Chociaż każde stoisko miało w sobie TO COŚ, co zresztą widać na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Dla mnie najfajniejsze było to, że mamy takie mnóstwo kreatywnych, energicznych ludzi. Super! Zajrzę, co Tobie w oko wpadło :). Uściski!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...