poniedziałek, 14 marca 2011

3 zdekupażowane przedmioty

Nie brakuje wam polskiej pisowni słowa decoupage? No bo jak napisać "zdekupażowany" zachowując oryginalną pisownię? Zdecoupage'owany?:) Od dziś zarzucam francuską pisownię i piszę fonetycznie po polsku!!

Ostatnio udało mi się ozdobić trzy rzeczy. Wraca mi chęć do dekorowania:) Albo nauczyłam się lepiej gospodarować czasem. Dziś przyszła wielka paka z Drewlandii i już oczyma wyobraźni widzę te wspaniałe przedmioty wykonane przeze mnie:D Oprócz tego, co prezentuję poniżej, mam już na pewno dwa nowe projekty: pudełko z okazji chrztu oraz komódkę dla młodej damy w wieku 9 lat.

Pierwsza skrzyneczka to lawendowa herbaciarka. Bejca, serwetka na żelazko i lakier, oraz kokardka z atłasowej wstążeczki.


Drugie pudło to też herbaciarka, tyle, że z dziewięcioma komórkami. Też bejca i serwetka na żelazko plus cienka wstążeczka atłasowa w charakterze ramki. No i kokardka:) Bardzo mi się ta serwetka podoba, lubię, gdy jako dekoracja występują napisy i litery. Zresztą w paczce z Drewlandii przyszedł też ładny szablon z literami, a oprócz tego czekam też na przesyłkę z literkami ze sklejki. Będzie się działo, juuuppi!


I ostatni przedmiot na dziś, czyli domek na klucze. Serwetka, niestety nie dało się na żelazko, bo jest wgłębienie, spękania dwuskładnikowe, proszek do spękań - u mnie cień do powiek, lakier w spreju, motylek z dziurkacza i wykończenie atłasową wstążeczką. Jak widać, bardzo mi przypadło do gustu wykorzystanie wstążeczki ostatnio:)


A poza tym jesteśmy z Majeczką chore:( Najpierw mąż, który na szczęście już ozdrowiał, potem Maja, a teraz i mnie chwyciło. Siedzimy w domu od ponad tygodnia, żadnych spacerków, nudno i smutno... No, nie przez cały czas, ale bardzo nam brakuje spacerów, tym bardziej, że ostatnio tak ładnie bywało. Niemniej pozostajemy dobrej myśli i wciąż wyglądamy z jednakim zapałem wiosny naszej wytęsknionej.

Z wiosennymi pozdrowieniami!
M

3 komentarze:

  1. Zdrówka dla was, bardzo bardzo dużo wysyłam! Cieszę się, że zapał do pracy wrócił, a jeszcze bardziej, że takie piękne przedmioty powstają spod twoich paluszków. wszystkie piękne, ale mnie olśniła herbaciarka druga - też lubię wszelkiego rodzaju napisy. Wiosenny buziak dla was!

    OdpowiedzUsuń
  2. ten motyw z kurami jest super lubię go!Twoje prace urocze!Zdrówka życze i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny za miłe słowa i życzenia zdrowia. Mam nadzieję, że się w końcu z tego wygrzebiemy, bo półtora tygodnia bez spacerów źle działa na naszą psychę:(
    PS. Motyw kur jest debeściak, a jeszcze z napisami... Miodzio. Szkoda, że miałam tylko jedną serwetkę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...