poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Przyjazna dzieciom kawiarnia LISEK

Na studiach dostaliśmy takie zadanie: proszę, oto plan starej kamienicy, zaprojektujcie w tej przestrzeni lobby hotelowe, restaurację bądź kawiarnię. 


U mnie oczywiście padło na kawiarnię. Jak większość z nas na pewnym etapie życia myślałam o otwarciu kawiarni :) No, przyznać się, kto nie marzył?? Postawiłam więc sobie dalej pomarzyć i ją zaprojektować. Wymyśliłam sobie,  że to będzie kawiarnia przyjazna dzieciom (i ich rodzicom, w szczególności matkom karmiącym, stąd nikt ich nie wyprosi), gdzie nikt nie będzie się obruszał, że dziecko piszczy albo pije mleko (także z piersi mamy). 

Czym się przejawia fakt, że kawiarnia jest przyjazna dzieciom? Przede wszystkim gigantycznym kojcem. Pomysł na kojec podpatrzyłam u Magdy z Simply About Home, a właściwie na jej Pintereście i bardzo mi się spodobał. Sami zresztą mieliśmy kiedyś ogromny (2x2m) KOJEC dla naszej Mai, sprawdzał się świetnie. Co ciekawe, Miki nie lubił w nim siedzieć i szybko się go pozbyliśmy w jego przypadku :)

Poza tym wystój wnętrza też nawiązuje do dzieci, ale nienachalnie. Jest tu cudna tapeta w liski oraz przepiękne grafiki Miamilu, wykorzystane do projektu za jej zgodą. O grafikach Miamilu pisałam kiedyś TUTAJ, wciąż mnie urzekają. Wstawiłam też sówkę i liska spod mojego pędzelka, a co :) Są krzesełka dla dzieci, książeczki i zabawki, w toalecie oczywiście przewijak,a barman chętnie podgrzeje butlę z mlekiem. 

Poniżej parę ujęć z różnych stron. 






I parę bardzo prostych renderów. Kiedyś będą lepsze, obiecuję :)







Poszlibyście do takiej kawiarni? Nieskromnie wyznam, że ja bardzo chętnie!
Uściski!

Magda

5 komentarzy:

  1. Ciekawy projekt. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, zawsze trzeba szukać czegoś co na rynku się jeszcze nie pojawiło. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny projekt. Czekam na zdjęcia z ukończonego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie dobrane koloru, fajnie by było zobaczyć urzeczywistniony projekt, podobają mi się zwłaszcza te fotele w fajnej kolorystyce :)
    Oby więcej takich pomysłów:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...