wtorek, 21 marca 2017

Dzień dobry wiosennie!

Kochani!

Od dzisiaj zapraszam Was pod nowy adres: www.blog.magiadomu.com

Nareszcie się udało! Trochę to trwało, ale mnóstwo się  przy tym nauczyłam. Wiecie co było najtrudniejsze? Pierdyliard decyzji. Nazwa, domena, wybór hostingu, szata graficzna, wybór szablonu, decyzja, czy przenieść cały, czy wybrane posty, itp., itd... Ale się w końcu udało!!!

Chciałam się z Wami z tej okazji przywitać jakoś wyjątkowo, także z okazji wiosny... BO DZIŚ PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY! I w związku z tym namaliłam taką karteczkę akwarelami. Można się częstować - wystarczy kliknąć link na dole.



Fantastycznej wiosny Wam życzę! I miłego czasu spędzonego na moim nowym blogu :)

Uściski,
Magda

3 komentarze:

  1. Gratuluję domeny, jak pięknie się Twój blog rozwija! Kartka niezwykle wiosenna i subtelna. Coraz bardziej podobają mi się prace na akwarelach, być może to czas by z moją trójką rozwinąć i tę dziedzinę plastyczną...tak mnie zainspirowałaś teraz:) Pozdrawiam serdecznie po ponad rocznej przerwie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kaoruaki An! Ja wsiąkłam w akwarele, są cudowne. I zapraszam pod nowy adres :)

      Usuń
  2. piękny wiosenny obrazeczek

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...